mandag 6. desember 2010

Det snør, det snør, tideli bom

Nå kjenner jeg att julestemningen stiger i takt med snømengden. Herlig!
Det lover iallefall godt for en hvit jul i år.

Koser meg inne i varmen, med levende lys, radio og en god kopp med te. Har funnet en nydelig te som jeg har blitt veldig glad i, Easy Tea. Anbefales på det varmeste!

Har puslet litt med stempel, og de nye promaker tusjene. Fikk det ikke helt til. Trykksverten fra stempelet smurte seg veldig lett utover når jeg kom borti med tusjen. Tror dette er noe jeg ikke har tålmodighet til. Tenkte jeg skulle lage til/ fra lapper til julegavene. Men jeg tror nok det blir en enklere variant. Kun stempel i sort eller sølv på farget kartong. Her er en liten smakebit på mitt første forsøk med promaker tusjer:


Er også ferdig med ett krone pannebånd. Prøvde å tove det lett for hånd, men jeg tror ikke det blir stivt nok. Mulig det havner i vaskemaskina, men da er jeg redd det kan bli litt for lite. Får prøve det på snuppa når hun kommer fra barnehagen.



Ha en fortsatt fin mandag!

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg bruker Bristol Board ark eller Letraset 270g ark, men det er like viktig hvilken stempelpute du bruker for at det ikke skal smitte, min favoritt er momento;) Øvelse gjør mester heter det så ikke gi opp enda;)) Ha en fin førjulstid;)

    SvarSlett
  2. Jeg syns du gjorde det riktig så bra med Pro Markers forsøket ditt jeg!!! :) De blei jo kjempesøte!!!!
    Nå har du jo allerede fått tips til dette med stempelputer både her og på forumet har jeg sett.... :) Selv bruker jeg Distress putene når jeg fargelegger med Pro Markers.. Også Letraset ark, som er helt glatte.
    Ikke gi opp! Dette blir bare bedre og bedre for hver gang du prøver! :)
    Klem!

    SvarSlett