lørdag 26. mars 2011

To kjoler på pinnene

Helt imot mine egne prinsipper om å gjøre ferdig ett prosjekt før jeg begynner på ett nytt.
Men i går så fant jeg ett garn jeg bare MÅTTE teste ut! Så nå blir det kjole til snuppa og venninnen hennes. Strikker en maxi kjole til å begynne med siden den går så fort å strikke. Så får jeg testet ut garnet! De hadde det i flere fargevarianter. Nøstene er på 100 gram og de er ca 330 m. Eneste jeg ikke er så begeistret for er att garnet er ett acryl garn. Det heter Silver Soft og er produsert av Cewec. Kostet 69 kr i den lokale garnbutikken. Fine lange fargeskift med en tynn sølvtråd spunnet inn i garnet. Perfekt garn til små prinsesser! :)

Her er en smakebit på de to kjoleprosjektene:


Jeg må legge til att jeg er helt overveldet over responsen på Sommerkjolen med fletter! 20 kommentarer på ett innlegg har jeg aldri fått før! I tillegg ble det ny rekord i antall sidevisninger på en dag, og ikke nok med det jeg har bikket 6000 besøkende! Må bare takke alle dere som titter innom bloggen min, og som legger igjen sånne flotte kommentarer! Setter umåtelig stor pris på det!
TUSEN TAKK!!!

1 kommentar:

  1. Ser ut som en lekkert garn, gleder med til å se kjolene ferdig.. har enda ikke fått somla meg til å starte på maxikjole/tunika. Men hvertfall hvor jeg kan henvende meg for hjelp, for ser ut som du kan den utenatt.. :p

    SvarSlett