mandag 28. mars 2011

Glitterkjolen er ferdig!

I helga har jeg strikket i ett sett. Det var visst litt farlig å strikke med slikt flerfarget, glitrende garn. Man må bare se hvordan det blir tilslutt, og da er det vanskelig å legge fra seg strikketøyet. Var det noen som sa noe om husarbeid??? Det ble visst ikke utført så mye av det i helga nei. ;-)

Er veldig fornøyd med hvordan dette garnet var å strikke med, så det blir helt sikkert strikket mer i dette garnet. En kjolekopi til å begynne med, da venninden til snuppa skal ha likens. Lurer på å feste på ett par hvite heklaroser, men det skal jeg kose meg med i kveld. Og så blir det nok hårbånd til denne også, da snuppa syns det var veldig fint!

Oppskrift: Maxi top/ dress
Pinne: 4 og 4 1/2
Garn: Silver Soft fra Cewec
Forbruk: 145 g
Størrelse: 5-7 år


Ha en fin dag! =)

8 kommentarer:

  1. wow, den ble flott da... Skjønn jente du har :)

    Husarbeidet løper da ikke fra deg, vel verdt utsette slikt når dette er resultatet da vel... smiler :):):)

    SvarSlett
  2. Bøyer meg i støvet Susan ;o) Nyydelig kjole igjen fra deg ! Du inspirer veldig her i huset også, snart halveis på gul sommerkjole her ;o) Og husarbeidet går jo ingen steder...blir ikke borte det. Vi snakker prioritering her...og klart strikking er mer viktig enn støvtørking ;o) Ha en koselig mandagskveld. Klem

    SvarSlett
  3. Her går det virkelig unna.. Flott kjole nok en gang :-)

    SvarSlett
  4. Nyyyyydelig! Utrolig herlige farger. Tror muligens eg også må prøve meg på en kjole til godjenta mi etterhvert eg og.

    SvarSlett
  5. Ja sånt flerfarga garn er helt livsfarlig, umulig å ha andre planer når en spretter et nøste *leer*

    Nyydelig rosa glitterkjole!! :) Og for ei herlig jente du har :)

    SvarSlett
  6. Jeg er også imponert over alle kjolene som fyker av pinnene dine. I tillegg så kommer det utrolig vakre ting ut. Virkelig imponert! :)

    SvarSlett
  7. Kjempesøt kjole!
    Og veldig flott garn!

    SvarSlett
  8. Skikkelig fin! Og det garnet gjorde seg virkelig til kjolen ;)

    SvarSlett