torsdag 5. september 2013

Endelig har håndarbeidsånden kommet over meg igjen! Har ikke gjort noe håndarbeid på veldig veldig lenge. Har to Skappelgensere som har ligget halvferdig siden i fjor på denne tiden. Nå er jeg ferdig med den ene og holder på med armene på den andre. Bilder kommer ;)

Holder også på med ett sitteunderlag som skal toves. Fint å ha på fjellturene nå framover. Kommer mer om det prosjektet også etterhvert.

Har også mange nye ideer og planer til både det ene og det andre. Akkurat nå holder jeg på med en ny bestemorsrute kombinert med rosedesignet fra Angel Cloud kjolen. ( Oi, har en halvferdig barnevariant av den også liggende....)

Her er første utkast til Bestemorsruten. Ikke helt fine farger, men bare en test av mønsteret. Jeg skal lage meg sofaputer med dette designet. =)


Ha en fin dag, nå håper jeg dere ser mer av meg framover ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar