torsdag 10. november 2011

Litt forskjellig denne gangen

t

Svever enda etter ei fantastisk helg i Oslo der jeg så AaFK bli norgesmestere på Ullevål! Litt av ei helg og litt av en opplevelse!!

De to siste ukene har det ikke blitt så mye håndarbeid på meg…det går litt opp og ned med energi og form.

I dag har jeg laget litt blomster etter diverse oppskrifter som jeg har funnet på YouTube. Noen er laget av muffinsformer, også har jeg laget to snurreblomster. Kjøpte en meter billig hvit bommulsstoff, som jeg deler opp i remser og farger med glimmermist. Billig og ganske raskt å lage! Smilefjes

halser 003

halser 009

 

Har strikket fire halser også, som går i gaveskuffen og ut på Epla butikken min. Har laget de helt enkle, syns det er best når man skal ha de inni jakke el.l.

halser 017halser 015

Det siste prosjektet denne uken er ett lite 20 x 20 mixed media bilde i lilla, beige, hvitt og grønntoner. Teksten er Home is where your heart is. Dette er ett bilde med mye tekstur og hvite kanter.

halser 029

halser 024

Ha en vidunderlig kveld alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Nyydelige blomster!! Jeg liker veldig godt å lage egen blomster også. Kjekt med et litt personlig preg på prosjektene sine.

    SvarSlett
  2. Så søte blomster,og bildet var bare nydelig :)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har laget. De halsene så veldig deilige ut!

    SvarSlett