søndag 10. april 2011

VÅR i luften!

Endelig er det skikkelig vår! I dag har lufttemperaturen vært deilig. Herlig å sitte ute å strikke igjen!
Gikk en liten runde i hagen og nøt synet av alle de deilige krokusene som blomstrer nå! De er noen skikkelig fargebomber! Froskene har lagt egg i dammen også, og det er iallefall ett sikkert vårtegn! Jeg har en forkjærlighet for de gamle løkartene. De ¨ville¨variantene som ikke har så store blomster.
Se og nyt de deilige fargesammensetningene!





Har tatt frem igjen kjolen som jeg begynte på også. Gikk selvfølgelig tom for den ene tråden, så da blir det ikke strikket mer før i morgen. Håper jeg får den til sånn som jeg ser for meg. Jeg er veldig fornøyd med resultatet hittil. Den skal bli luftig og lett som en sky, og har fått navnet Air.
Her er en liten sniktitt:




Ha en vidunderlig dag!



3 kommentarer:

  1. Herlig med vår!!!
    Spennende med nye prosjekter! :)

    SvarSlett
  2. Her regner det i dag og tåke helt inntil kjøkkenvinduet, håper det klarner opp utover dagen.
    Kjempefine blomster og fargene er flotte, gjør at smilet kommer frem her... :)

    Du er innmari kreativ og flink du, blir spennende å se den ferdig.

    Klem til deg..... :)

    SvarSlett
  3. Åååååå...........! Vil også ha blomster i hagen!!

    Den kjolen ser kjempespennende ut! :)

    SvarSlett