lørdag 11. august 2012

Veldig lang bloggpause.....

Fikk nesten litt sjokk når jeg så hvor lenge det var siden forrige blogginlegg. Tiden går alt for fort. Har vært opptatt med et styreverv som har tatt mye mer tid enn jeg trodde på forhånd. Har ikke hatt tid til eller energi til å padle heller så noe må endres, det kan ikke fortsette sånn.

Begynte på noen nye tabletter i juni og jeg har hatt mindre smerter i kroppen så jeg ser litt mer positivt på fremtiden nå. Trettheten begynner også å komme seg bare jeg får 12 timer søvn. Så jeg håper fremgangen fortsetter slik at jeg snart er i full vigør igjen.

I sommer har jeg gjort litt hagearbeid også, tre år siden sist. Har kost meg i hagen med blomstene og oversett tre år med igjenngroing og ugras. Mye som må gjøres neste år, og jeg håper forma og lysta er tilstede i mars/ april neste år.

Her kommer et lite blomsterdryss:


Clematis Niobe, den klematisen i hagen som blomstrer lengst. Nydelig farge på den.


Purpur solhatt, herlig med høstblomstrende stauder.



Stivklematis (Clematis rekta?) Denne er som en staude, visner helt ned hvert år. Ca 1 1/2 m høy blir den. Nydelig blomstersky med herlig duft.


Austinrosen Graham Thomas, nydelig duft.


I morgen skal vi feire mellomste som fylte 12 år i sommer. Har bestilt sol og rigget til på terassen. Et lite stemningsbilde fra i kveld:




God kveld til dere som måtte stikke innom!
Klem




1 kommentar:

  1. Hei.. så mange flotte blomster du har i hagen din..
    Har også begynt å få interessen for hage, blomster og stauder og det som hører med.. ikke minst begynt å lære meg navnene på plantene.. :p

    SvarSlett