mandag 19. desember 2011

Dekorerte tennbrikett bokser

Så at noen hadde dekorert de kjedelige boksene som tennbrikettene ligger i, og det fikk jeg selvfølgelig lyst til å prøve.

Siden arkene ikke rekker rundt en sånn boks, så fant jeg ut att jeg ville male den, istedenfor å dekorere den med papir. Ville ha en litt shabby look på den så jeg fant ut att jeg ville prøve ut krakeleringsmediumet som jeg har hatt liggende i noen år...ubrukt Malte første strøket i en lys brun farge, når den hadde tørket så fikk den ett strøk krakeleringsmedium før jeg avsluttet det hele med ett strøk hvit maling.

Printet ut noen bilder i sort hvitt og sepia som jeg beskar og festet på med lakklim. Tilslutt lakket jeg over hele boksen og bildene med ett strøk lakklim for å beskytte mot støv ol. Pyntet det hele med blomster fra wild orchids craft, halvperler og perleblonde. Lakket lokkene hvite.

Er superfornøyd med resultatet, og jeg kommer til å lage flere slike. Perfekte gaver til de som har alt!!




Beklager litt dårlige bilder, ikke så lett å få det til nå når det er så mørkt hele tiden.

Ha en super kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar