mandag 2. november 2009

Er så inspirert for tiden!

Har malt ferdig to ballerina bilder som har stått på vent ett par år..hihi
Driver også å utforsker litt Mixed Media. Dette er helt nytt for meg, da jeg bare maler med akryl. Uvandt å finne fram blyantene igjen. Sliter også litt med å være løs-sluppen. Men det er utrolig artig og spennende! Skulle bare hatt mer tid tiljengelig.  ;-)

Det blir ikke så mye tid til scrapping, no når jeg tegner å maler så mye, men tanken er att dette skal kombineres, og planen er å begynne med Art Journaling...!

I morgen skal jeg ha fri fra jobb, da skal jeg se om jeg får tid til litt kreative saker. Klubbjentene kommer på besøk til kvelden, så da blir det litt husarbeid, matlaging og kakebaking også! Noen tips til meny??

Ha en super dag alle sammen!


Ballerina Akryl på lerret



Ballerina 2, akryl på lerret


Uten ansikt, mixed media, akryl og pastellkritt på akvarellpapir

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar