søndag 15. september 2013

Endelig ferdig med begge Skappelgenserene

Ble en lang fødsel på disse, brukte vel ett år på å få de ferdig.
Syns det var et lite inspirerende strikkeprosjekt, og grudde meg til all monteringen til slutt. Var egentlig veldig raske å strikke, det var bare det at de ble liggende og liggende og liggende.

Men nå er de endelig ferdig, og ungdommen i huset kan ta de i bruk. Strikket de over 70 masker, men brukte samme maskeantall på armene. Den brune er strikket først og har vært i bruk før jeg tok bildet. Den ble litt lang i armene etterhvert, så på den hvite så strikket jeg de litt kortere. Lurer på om jeg skal hekle kant rundt halsen, men jeg får se hva jentene syns etter at de har tatt de i bruk.

En UFO til som kan krysses av på lista. Nå er det bare hekleteppet og Candyfloss kjolen igjen ;)


Ha ei fortsatt fin helg! =)

2 kommentarer:

  1. Så fiiine de ble.
    Jeg hadde 70 m på mine gensere også, og de ble mer enn store nok. Siger gjør de også, og bir vel nesten som kjole å regne etter litt bruk.
    Heklet en omg med fastmasker rundt halsen og angrer ikke et sekund.
    Klem :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Da tror jeg at jeg skal gjøre det jeg også. Regner med att det blir litt siging her også ja, genser som vokser med jentene hahaha ;)

      Slett